Πραγματικότητα: Το να έχετε ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κάτι που χρειάζεται συνεχή προσπάθεια και στρατηγικό πλάνο προώθησης:
Η ανάπτυξη ενός e-shop απαιτεί καθημερινη δουλειά και μεθοδικότητα. Ανανέωση, νέο υλικό , παρακολούθηση του ανταγωνισμού, βέλτιστες πρακτικές και διαφήμιση.
Το πρώτο βήμα για το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι να επιλέξετε τους συνεργάτες σας και να δημιουργήσετε την σωστή στρατηγική.
Κατά τον αρχικό σχεδιασμό της στρατηγικής σας θα πρέπει να επικεντρωθείτε στα εξής ερωτήματα:
- Ποιά είναι η αγορά - στόχος σας; Αν απευθύνεσαι σε πολλαπλές αγορές! Απαριθμήστε αυτές.
- Ποιό είναι το μέγεθος της αγοράς που απευθύνεται;
- Εξετάστε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; τι σας διαφοροποιεί / ενισχύει (πλήθος προϊόντων, διαθεσιμότητα, εξυπηρέτηση, τιμές, σύστημα προώθησης, αναγνωρισιμότητα)
- Προσδιορίστε τα best sellers προιόντα και τα πιο κερδοφόρα στοιχεία σας
- Το διαθέσιμο budget και τους διαθέσιμους πόρους
- Τους στόχους σε εξάμηνη/ετήσια βάση
- Το πότε υπολογίζεται να κάνετε απόσβεση της επένδυσης
Εμπορική πολιτική με προμηθευτές
Σημαντικός παράγοντας για τη επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η άμεση διάθεση προιόντων. Η επικοινωνία με τους προμηθευτές για παροχή πληροφοριών και υλικού για τα προιόντα μαζί με την άμεση διάθεσή τους είναι καθοριστικής σημασίας.
Τρόποι Πληρωμών
Διευκολύνετε τους πελάτες σας για εύκολη διαδικασία πληρωμών Τρόποι πληρωμής με κατάθεση/έμβαση, με αντικαταβολή, με κάρτα, paypal, με κωδικό πληρωμής όπως μέσω paybybank, μέσω IRIS payment.
Αποστολές / Επιλογή εταιρείας courier
Η επιλογή συνεργάτη και η οργάνωση αποστολής των προιόντων είναι καθοριστικής σημασίας για τη επιτυχία σας Μιλήστε για τα είδη που έχετε και πως τα χειρίζονται ιδαίτερα εάν είναι είδη με κάποια ευαισθησία και απαιτούν προσοχή
Παραγγελίες – Αποστολές (Πιο γρήγορα και με πιο σωστό τρόπο)
Η εμπειρία του χρήστης είναι σημαντικότερο απο την τιμή. Οργανωμένη αποθήκη, άμεση ενημέρωση αν ένα προιόν εξαντληθεί, αν το αγοράσει και δεν έχετε στον χρόνο παράδοσης που απαιτείται χάσατε τον πελάτη. Η συνολική εμπειρία είναι παράγοντας κρίσιμης σημασίας και αυτό ο πελάτης και το εκτιμά και είναι διατεθειμένος να το πληρώσει επιπλέον
Διασύνδεση με εμπορικό πρόγραμμα
Γρήγορη προσαρμογή στις αλλαγές τιμών , προσφορών στις συνθήκες της αγοράς χωρίς καθυστέρηση.
Η διασύνδεση του e-shop με το πρόγραμμα αποθήκης αν ένα προϊόν έχει εξαντληθεί να είναι άμεση όπως και η λήψη των παραγγελιών. Εάν δεν έχετε την υποδομή ενός συστήματος ERP τότε η οργάνωση σε αρχεία excel των κωδικών με τιμές και στοκ είναι η οικονομικότερη λύση είτε λύσεις που διαχειρίζονται με τρόπο γρήγορο την αποθήκη στο e-eshop.
Πλατφόρμες Τρίτων – Άμεση πρόσβαση στην Αγορά
Αξιολογήστε την δυνατότητα να εισάγετε τα προιόντα σας στις πλατφόρμες και δημιουργήστε στρατηγική αξιοποίησης των skroutz.gr, best-price.gr, public.gr, linkwish.gr . Με την εγγραφή σας σε μια πλατφόρμα εμπορίου πετυχαίνετε μεγάλη προβολή και άμεσα νέους πελάτες χωρίς να περιμένετε την απόδοση της διαφημιστικής σας προβολής.
Στον ανταγωνισμό χαμηλών τιμών για δημοφιλή προιόντα μπορείτε να αντέξετε με πώληση σχετικών προιόντων και υψηλή διαθεσιμότητα, καλή εξυπηρέτηση για πολλές και θετικές κριτικές.
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει:
- Να λειτουργεί σε κινητές συσκευές, smartphones
- Η διαδικασία πλοήγησης και η ολοκλήρωση της παραγγελίας θα πρέπει να γίνεται με φιλικό τρόπο
- Να κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών
Απαραίτητο Πληροφοριακό Υλικό
Για να νιώσουν εμπιστοσύνη οι επισκέπτες σας και να προχωρήσουν στην διαδικασία των αγορών θα πρέπει να περιλαμβάνεται το παρακάτω
Πληροφορίες Προιόντων: Περιγραφές προιόντων, διαθεσιμότητα, υποστήριξη, σχετικά προιόντα, συνδυασμοί προιόντων, τα οφέλη τους, Χρηστικό περιεχόμενο.
Πληροφορίες ταυτότητας: Ποιοί είστε, τι προσφέρετε, έτη λειτουργίας, καταστήματα, η εταιρική σας ταυτότητα
Πληροφορίες εμπιστοσύνης: Χρόνια Λειτουργίας, Τυχόν Βραβεύσεις, σχόλια πελατών – συνεργατών, διείσδυση στην αγορά, λογότυπα Ξεκάθαροι όροι χρήσης και προσωπικών δεδομένων, Ασφάλεια Συναλλαγών
Πληροφορίες Αγορών: Πως μπορούν να αγοράσουν, πως μπορούν να παραλάβουν
Η πολιτική επιστροφών . Οι εγγυήσεις που προσφέρετε σε περιπτώσεις λάθους ή φθοράς.
Πληροφορίες Επικοινωνίας: Που βρίσκεστε, Πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, υπεύθυνος επικοινωνίας
Οι ενέργειες σας θα πρέπει να οργανωθούν σε 3 φάσεις – πυλώνες:
- Να βρείτε νέους επισκέπτες
- Να κάνουν ενέργειες και αγορές στο e-shop
- Να επιστρέφουν ξανά
Η στρατηγική marketing που θα αποφασίσετε θα πρέπει να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένες αγοραστικές συνήθειές τους
Εξετάστε για τους πιθανούς σας πελάτες:
Αγοραστικές συνήθειες, γιατί αγοράζουν; πόσο συχνά; σε ποιά ποσότητα;
Οικονομικές δυνατότητες, πόσο ευαίσθητοι είναι σε θέματα τιμών;
Ποιές ιστοσελίδες επισκέπτονται; ποιά περιοδικά διαβάζουν; σε ποιά group είναι στα social media
Μήνυμα Marketing που σας εκφράζει: δημιουργήστε ένα περιεκτικό μήνυμα για τους πελάτες και θα χρησιμοποιείται στις καμπάνιες σας. Τι θέλει να πετύχει ο πελάτης σας ποιά ανάγκη του καλύπτει με τα προιόντα σας. Ποιό θεωρεί ως ιδανικό αποτέλεσμα. Εστιάστε όχι στα χαρακτηριστικά αλλά στα οφέλη.
Η βιτρίνα σας είναι πλέον στο κινητό τηλέφωνο των πελατών σας
Αξιοποιήστε τα social media, Διαφημιστικές εκστρατείες σε google & social media, Video Marketing σε youtube, Αναπτύξτε το email marketing
- Προωθήστε λύσεις, χρηστικό περιεχόμενο και όχι πάντα προϊόντα.
- Κάντε μια εξαιρετική / ακαταμάχητη προσφορά/πρόταση, συνδυασμός προιόντων και υπηρεσιών που να απαντά σε μια βασική τους ανάγκη.
- Γράψτε μια επιστολή πώλησης .
- Δημιουργήστε πρόγραμμα πιστότητας πελατών
Βάλτε στόχους και μετρήστε αποτελέσματα, κάντε τις απαραίτητες διορθώσεις και προχωρήστε
Τεχνική Υποστήριξη
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα απαιτεί την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη προκειμένου να λειτουργεί με ασφάλεια και αποδοτικά και προσαρμογή στις νέες τάσεις.
Εν κατακλείδι η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μαραθώνιος. Απαιτεί όλα όσα απαιτούνται σε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια μεγάλης αγοράς και έντονου ανταγωνισμού μαζί με την κατανόηση του νέου περιβάλλοντος που διαμορφώνεται
Το εμπόριο άλλαξε .. τα παραπάνω είναι τα βασικά για μια εκκίνηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τον σύμβουλό σας θα κάνετε την προσαρμογή στις δικές ανάγκες και στόχους
Πώς σας υποστηρίζουμε;
Επικοινωνείτε μαζί μας και έχετε ΔΩΡΕΑΝ συμβουλευτική για το ξεκίνημα σας.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου